store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Часовници    ...    Fossil  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Часовници    Fossil    Fossil    Часовник Fossil - Machine FS4487 - От серията "Machine"
Търсене
Още снимки на този продукт
FS4487
Гръб
 

Часовник Fossil - Machine FS4487


От серията "Machine"
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#137913
Наличност
Гаранция на продукта2 години
Производител
Официален сайт на Fossilwww.fossil.com
Категории
Батерии брой1
Батерии в комплектаДа
ПолМъжки
КалендарСамо дата
ДисплейИндекси
МеханизъмЕлектро механичен
Материал на корпусаНеръждаема стомана
Материал на каишкатаСиликон
Формат на часа12 часа
За Fossil
Ако за мнозина ръчните часовници служат, за да ни информират за времето, то след появата на "Fossil" мнението изключително много се променя. Още със създаването си през 1984 г. в Далас, американската марка "Fossil" грабва вниманието на всички заради часовниците си, които се отличават с оригинален дизайн, дотолкова, че могат да се използват както като брояч на часовете и минутите, така и като моден аксесоар към тоалета. Но представянето на часовниците в друга светлина като че ли е приятна изненада не само за потребителите в САЩ, а и за създателя на марката – Том Картсотис.

През 80-те току що завършилият студент Том решава да създаде собствена компания. Днес резултатът се нарича "Fossil Inc." или производител със световна популярност и с богат каталог, в който редом до часовниците "Fossil" са изобилие от други марки: "Michele Watch", "Skagen" и "Zodiac", както и часовниците за марки като "Adidas", "Karl Lagerfeld", "Emporio Armani", "Marc by Marc Jacobs", "DKNY", "Burberry" и "Diesel". Но за цялата тази зашеметяваща гама, основателят на Том Картсотис едва ли подозира, понеже решението за създаването на собствен бизнес е напълно неочаквано за него. Причината е, че идеята за създаването на компанията е предложение от брат му Коста. Един ден той споделя мисълта Том да създаде бизнес с внос на ръчни часовници от Далечния Изток. Разбира, се били представени и детайли: часовниците да изглеждат като моден аксесоар и да имат ретро външен вид. Очевидно, заемайки длъжността изпълнителен директор, Коста разполага с повече опит, с голям резерв от идеи и дори убедителност. Точно заради тези качества може би, скоро след предложението, по-малкият му брат Том Картсотис се озовава в Хонг Конг. След проучването на различни възможности, не след дълго Том наема производител, на който поръчва 1500 часовници. Всичките пропътуват дълго разстояние до Съединените щати, където предстои и следващата стъпка от проекта на братята Картсотис: часовниците да се продават в универсални магазини и бутици в Далас. Именно тези продажби отбелязват и прохождащите моменти на компания "Overseas Products International", чието име по-късно е сменено на "Fossil Inc".

Всъщност, освен името, Том променя и много други неща в компанията си. Малко след изграждането на собствено предприятие Картсотис наема своята позната Лин Стафорд да бъде дизайнер на часовниците, които вече ще се произвеждат, вместо да се внасят. Едно нещо обаче не се променя и то е изискването за "щипка" ретро стил в дизайна на "броячите на времето". Именно отличителният външен вид на часовниците се оказва главният "виновник" за изумителния растеж на "Fossil" през 80-те и 90-те години. Като вдъхновение за разширяване на гамата, Картсотис и Стафорд започват да разглеждат купища стари списания, обръщайки внимание на модните стилове из рекламните страници. След това двамата разработват концепция и дизайн, а резултатите впечатляват все по-голяма потребителска група, която основно се състои от млади хора. Именно те са групата, към която "Fossil" сe насочва и определено успява да спечели. Прави го с нетрадиционния поглед и създаването на оригинален дизайн за часовника. Това се оказва толкова успешна формула, че до 1987 г. марката разполага с изградена репутация и дори генерира над 2 млн. долара продажби годишно. Скоро след впечатляващия финансов резултат пристига и още по-голяма доза от успехи. През 1989 г. "Fossil" генерира 20 млн. долара в продажбите и така увеличава своя обем приходи десетократно само за две години. В същата година добавя и още един разпознаваем "белег" за часовниците си – започва да ги предлага в богато украсени метални и дървени кутии. Но привличането на потребителския интерес не спира дотук. През 1990 г. се появяват кожени изделия и портфейли, които са новите попълнения на марката "Fossil". Въпреки това, година по-късно гамата от часовници отново е попълнена. Разбира се, пак с нещо изненадващо и различно: серия "Coupe De Lux", вдъхновена от автомобилите и с часовници в кутии с автомобилна форма.

Едновременно с разнообразяването на продуктовите линии, "Fossil" разширява и границите, на които се разпростира. Марката започва да набира огромна популярност в родината си и дори в различни други страни. Дотолкова, че се появяват дъщерни компании в Европа, сред които немската "Fossil Europe GmbH", както и "Fossil France SARL" и "Fossil Italia SRL". Но въпреки че по това време вече е добавена и гама от слънчеви очила, бижута и други аксесоари, часовниците съвсем не изгубват позицията си, както в САЩ, така и на международния пазар. До 1993 г. "Fossil" произвежда повече от 4 млн. часовници годишно. За потребителите си марката предоставя непрекъснато променящ се избор, като се стреми да бъде на гребена на модната вълна. Продуктовата линия се променя пет пъти годишно, давайки възможност на всеки клиент да избере своята комбинация от иновативни решения и различни дизайнерски стилове. В допълнение "Fossil" започва да предлага колекционерски серии, някои от които са базирани на популярни филми или емблеми от поп културата. Сред проектите за часовниците са включени образите на Супермен, Батман, Елвис Пресли, героите от Карибски пирати, Междузвездни войни, Хрониките на Нарния и Матрицата. Разбира се, с течение на времето гамата не спира да се разширява и дори се появяват линии, специално разработени за мъже, каквато е серията "Townsman" и такава за дамите, като гамата "Cecile". Сред последните изненади в каталога е и появата на престижната серия "Fossil Swiss" – линия от часовници, които са изработени в Швейцария

Днес разнообразната гама на "Fossil" е позната в над 90 страни по целия свят. Марката е международен лидер в производството на модни и луксозни стоки, а в това число, естествено, влизат и колекциите от часовници с най-различни дизайни. Въпреки изобилието обаче, производството на нови модели часовници продължава да тече на пълни обороти. Екип от над 80 дизайнери се грижи за създаването на дизайна на часовниците и винаги предлага на своите клиенти изненадващи решения. Колекция от класически модели или по-модерни, а може би елегантен или спортен часовник – всеки може да открие своя "брояч на времето", който да показва часовете и минутите, но и да допълва стила и да бъде аксесоар към дрехите.

Гаранционни условия:
Всички часовници имат търговска гаранция от 2 години при фабрични дефекти, считано от датата на покупката. Гаранция е валидна за механизмът на часовника, стрелките и циферблата. Гаранцията не включва батерията, корпусът, стъклото, каишката / верижка. Гаранцията не е валидна при неспазване на обозначението за водоустойчивост. Гаранцията е невалидна, ако часовникът е повреден инцидентно, в резултат на нехайно отношение, при поправка от неоторизиран сервиз или други фактори, които не се дължат на производствени дефекти.

За да бъде валидна гаранцията е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.
Техническа спецификация
Механизъм Кварцов механизъм
Циферблат Черен
Каишка Силикон
Корпус Неръждаема стомана
Хронограф 3 допълнителни стрелки - 60 sec брояч, 60 min брояч и 24 h брояч
Центрирана стрелка за секундите
Водоустойчив 5 bar (50 m)
Размер на корпуса ∅ 45 x 13 mm
Широчина на каишката 24 mm
В комплекта
Часовникът се предлага в комплект с кутия.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Часовник Fossil - Machine FS4487", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Часовник Fossil - Machine FS4487


От серията "Machine"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#137913
Наличност
Гаранция на продукта2 години
Производител
Официален сайт на Fossilwww.fossil.com
Категории
Батерии брой1
Батерии в комплектаДа
ПолМъжки
КалендарСамо дата
ДисплейИндекси
МеханизъмЕлектро механичен
Материал на корпусаНеръждаема стомана
Материал на каишкатаСиликон
Формат на часа12 часа
Още снимки на този продукт
FS4487
Гръб
За Fossil
Ако за мнозина ръчните часовници служат, за да ни информират за времето, то след появата на "Fossil" мнението изключително много се променя. Още със създаването си през 1984 г. в Далас, американската марка "Fossil" грабва вниманието на всички заради часовниците си, които се отличават с оригинален дизайн, дотолкова, че могат да се използват както като брояч на часовете и минутите, така и като моден аксесоар към тоалета. Но представянето на часовниците в друга светлина като че ли е приятна изненада не само за потребителите в САЩ, а и за създателя на марката – Том Картсотис.

През 80-те току що завършилият студент Том решава да създаде собствена компания. Днес резултатът се нарича "Fossil Inc." или производител със световна популярност и с богат каталог, в който редом до часовниците "Fossil" са изобилие от други марки: "Michele Watch", "Skagen" и "Zodiac", както и часовниците за марки като "Adidas", "Karl Lagerfeld", "Emporio Armani", "Marc by Marc Jacobs", "DKNY", "Burberry" и "Diesel". Но за цялата тази зашеметяваща гама, основателят на Том Картсотис едва ли подозира, понеже решението за създаването на собствен бизнес е напълно неочаквано за него. Причината е, че идеята за създаването на компанията е предложение от брат му Коста. Един ден той споделя мисълта Том да създаде бизнес с внос на ръчни часовници от Далечния Изток. Разбира, се били представени и детайли: часовниците да изглеждат като моден аксесоар и да имат ретро външен вид. Очевидно, заемайки длъжността изпълнителен директор, Коста разполага с повече опит, с голям резерв от идеи и дори убедителност. Точно заради тези качества може би, скоро след предложението, по-малкият му брат Том Картсотис се озовава в Хонг Конг. След проучването на различни възможности, не след дълго Том наема производител, на който поръчва 1500 часовници. Всичките пропътуват дълго разстояние до Съединените щати, където предстои и следващата стъпка от проекта на братята Картсотис: часовниците да се продават в универсални магазини и бутици в Далас. Именно тези продажби отбелязват и прохождащите моменти на компания "Overseas Products International", чието име по-късно е сменено на "Fossil Inc".

Всъщност, освен името, Том променя и много други неща в компанията си. Малко след изграждането на собствено предприятие Картсотис наема своята позната Лин Стафорд да бъде дизайнер на часовниците, които вече ще се произвеждат, вместо да се внасят. Едно нещо обаче не се променя и то е изискването за "щипка" ретро стил в дизайна на "броячите на времето". Именно отличителният външен вид на часовниците се оказва главният "виновник" за изумителния растеж на "Fossil" през 80-те и 90-те години. Като вдъхновение за разширяване на гамата, Картсотис и Стафорд започват да разглеждат купища стари списания, обръщайки внимание на модните стилове из рекламните страници. След това двамата разработват концепция и дизайн, а резултатите впечатляват все по-голяма потребителска група, която основно се състои от млади хора. Именно те са групата, към която "Fossil" сe насочва и определено успява да спечели. Прави го с нетрадиционния поглед и създаването на оригинален дизайн за часовника. Това се оказва толкова успешна формула, че до 1987 г. марката разполага с изградена репутация и дори генерира над 2 млн. долара продажби годишно. Скоро след впечатляващия финансов резултат пристига и още по-голяма доза от успехи. През 1989 г. "Fossil" генерира 20 млн. долара в продажбите и така увеличава своя обем приходи десетократно само за две години. В същата година добавя и още един разпознаваем "белег" за часовниците си – започва да ги предлага в богато украсени метални и дървени кутии. Но привличането на потребителския интерес не спира дотук. През 1990 г. се появяват кожени изделия и портфейли, които са новите попълнения на марката "Fossil". Въпреки това, година по-късно гамата от часовници отново е попълнена. Разбира се, пак с нещо изненадващо и различно: серия "Coupe De Lux", вдъхновена от автомобилите и с часовници в кутии с автомобилна форма.

Едновременно с разнообразяването на продуктовите линии, "Fossil" разширява и границите, на които се разпростира. Марката започва да набира огромна популярност в родината си и дори в различни други страни. Дотолкова, че се появяват дъщерни компании в Европа, сред които немската "Fossil Europe GmbH", както и "Fossil France SARL" и "Fossil Italia SRL". Но въпреки че по това време вече е добавена и гама от слънчеви очила, бижута и други аксесоари, часовниците съвсем не изгубват позицията си, както в САЩ, така и на международния пазар. До 1993 г. "Fossil" произвежда повече от 4 млн. часовници годишно. За потребителите си марката предоставя непрекъснато променящ се избор, като се стреми да бъде на гребена на модната вълна. Продуктовата линия се променя пет пъти годишно, давайки възможност на всеки клиент да избере своята комбинация от иновативни решения и различни дизайнерски стилове. В допълнение "Fossil" започва да предлага колекционерски серии, някои от които са базирани на популярни филми или емблеми от поп културата. Сред проектите за часовниците са включени образите на Супермен, Батман, Елвис Пресли, героите от Карибски пирати, Междузвездни войни, Хрониките на Нарния и Матрицата. Разбира се, с течение на времето гамата не спира да се разширява и дори се появяват линии, специално разработени за мъже, каквато е серията "Townsman" и такава за дамите, като гамата "Cecile". Сред последните изненади в каталога е и появата на престижната серия "Fossil Swiss" – линия от часовници, които са изработени в Швейцария

Днес разнообразната гама на "Fossil" е позната в над 90 страни по целия свят. Марката е международен лидер в производството на модни и луксозни стоки, а в това число, естествено, влизат и колекциите от часовници с най-различни дизайни. Въпреки изобилието обаче, производството на нови модели часовници продължава да тече на пълни обороти. Екип от над 80 дизайнери се грижи за създаването на дизайна на часовниците и винаги предлага на своите клиенти изненадващи решения. Колекция от класически модели или по-модерни, а може би елегантен или спортен часовник – всеки може да открие своя "брояч на времето", който да показва часовете и минутите, но и да допълва стила и да бъде аксесоар към дрехите.

Гаранционни условия:
Всички часовници имат търговска гаранция от 2 години при фабрични дефекти, считано от датата на покупката. Гаранция е валидна за механизмът на часовника, стрелките и циферблата. Гаранцията не включва батерията, корпусът, стъклото, каишката / верижка. Гаранцията не е валидна при неспазване на обозначението за водоустойчивост. Гаранцията е невалидна, ако часовникът е повреден инцидентно, в резултат на нехайно отношение, при поправка от неоторизиран сервиз или други фактори, които не се дължат на производствени дефекти.

За да бъде валидна гаранцията е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.
Техническа спецификация
Механизъм Кварцов механизъм
Циферблат Черен
Каишка Силикон
Корпус Неръждаема стомана
Хронограф 3 допълнителни стрелки - 60 sec брояч, 60 min брояч и 24 h брояч
Центрирана стрелка за секундите
Водоустойчив 5 bar (50 m)
Размер на корпуса ∅ 45 x 13 mm
Широчина на каишката 24 mm
Подобни продукти
Назад
На почивка с бебе
Спечели подарък от Fa!
Nature Box е вече тук!